20 Şubat 2014 Perşembe

Nergis Kokusu


Merhaba

Buralara baha geliyor kış olmadan; bende zaten bir bahar havası var. Sokak ta çarşıda pazar da her yerde bir nergis kokusu mis gibi çekiyorum içime. Ne de çok severim nergisi.. Hoş o sevildiğini bilmeden kokar karşılıksız, duraksız.

Çok küçüktüm onu tanıdığımda anneminde en sevdiği çiçektir. Bende severdim. Güzel kokusunu sarı beyaz yeşil halini. Sonra büyüdüm. Mevsimi geldiğinde gördükçe alıp koyardım masama iş yerinde evde kendim alıp koyardım. Ben kendine çiçek alınmasını beklemeden kendi kendine çiçek alıp şımartanlar dan oldum hep. Taa ki bir kaç zaman öncesine kadar.....

Çok zor zamanlar yaşadığım bir yılbaşı yada yılbaşına yakın  günler.... Moralim yok, kalbim yerle bir belkide perişanlığı oynamamak için tutarken kendimi bir koca demet nergis gördüm kucağımda gözyaşlarımın arasından. Harkula de güzelliği ve kokusuyla..... Umut oldu.

Sevdiğimin hiç plansız hazırlıksız aldığı ilk çiçekti nergis hızlı ve ani bir kararla.... İşte o üzgünlüğü aldı güzel kokusuyla umut oldu imkansızlara......

Sevdiğimin sevenimin en çok sevdiği çiçektir aynı zaman da nergis. Toprakta her bittiğinde sevdiğimde elinde nergisle biti verir kapının önünde...

Her seferinde de umudu hatırlatır bana tazelik verir üzerimdeki toprağı silkeler kendime gelirim. Onun içindir belkide ben öyle koca koca arajmanları sevmemde bir buket nergis e eririm.




Duygusal oldu biraz yazmak geldi yazı vereyim dedim. Biliyorsunuz kokular bana çok ilham verir.


Sevgiler

Alev



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler