18 Şubat 2014 Salı

Cilek Pudingli Kurabiye

Merhaba

Bu aralar yeni açılan bir kanalın sıkı takipcisi oldum. Normalde pek tv izlemiyorum. Fakat yemek programlarına dayanamıyorum. Turkmax Gurme. Oradan öğrendiğim bazı tarifleri de uygulamaya alıyorum.

Bugünde yine bir programdan aldığım tarifle karşınızdayım :) Yapımı kolay bol yağlı fakat az şekerli bir tarif rengi hafif pembemsi kokusu mis gibi çilek.

Çilek Pudingli Kurabiye

Malzemeler

100 gr Oda sıcaklığında margarin
1 çaybardağı ayçiçek yağı
1 paket kabartma tozu
1 Yumurta
1Paket Çilekli Puding
Aldığı kadar un

Yapılışı

Un hariç tüm malzemeleri bir kaba koy. Sonra üzerine azar azar un ekleyerek yumuşak bir hamur olacak şekilde yoğur.

 
Daha sonra hamura istediğiniz şekli verebilirsiniz.
180 derece lik fırında 20 dak pişir. Daha fazla tutmayın yanabilir çok kızarmıyor zaten üzerinde çatlaklar varsa olmuş demektir.

Afiyet Olsun....

Sevgiler

Alev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler