10 Mayıs 2013 Cuma

Dost Ziyareti



Mutluluk bir dostun hiç umulmadık bir anda sizi ziyaret etmesi olabilir. Aynı bu hafta içinde birden kapımda biten can dostumun gelmesi gibi. Can dostlardan görmeyeli çok olmuş farkında bile değildim ta ki o gelene kadar.  Yabancı bir memlekette olduğumu işte bu anlarda anlıyorum aslında bir de zamanın acımasızca geçtiğini. Arkadaşımla telefonda konuşmamıza rağmen neredeyse 1 sene yüzlerimizi görmemişiz. İlk gördüğümde ki sevincimi anlatamam. Senden kendinden seni bile tanıyan sıcak biri. Bura da da tanıdıklarım var tabi ama aynı duyguyu yaşatmıyorlar bana burada daha çok yürümeyi yeni öğrenen bir çocuk gibiyim. İnsanları yeni yeni tanımaya çalışıyorum tabi tatlarına bakmadan J Bebekler ilk tanıştıkları objeleri mutlaka ağızlarına bir götürürler tüm duyu organların ile test eder tanımaya çalışırlar ben sadece bakıyorum konuşuyorum ve anlamaya çalışıyorum. İnsanlar çeşit çeşit.

Ben dostumu değişmiş buldum. Oda beni. Tabi karakter anlamında değil hiç bir değişim düşünceler bakış açıları.

Bana rengin açılmış dedi doğru tabiri bulamadığından sanırım. J Halbuki bronzlaşmaya bile başladım. Yüzün aydınlanmış seni görmeyeli demek istedi. Kurumsal hayatta uzaklaşmak yaramış bana.  Diğer bir tespiti ise artık daha derin düşündüğüm oldu. İnsanların her davranışının altında psikolojik bir şeyler arıyorum. Çözümlemeye çalışıyorum. Bilinç altında neler var anlamaya çalışıyorum. Çünkü artık insanları anlamak için çok vaktim var ve tabi düşünmek içinde.

Düşünmek bazen çok tehlikeli birşeydir. Eğer kendinizi düşüncelerden sıyıramaz ve sadece düşündüğümüz şeylerin gerçek olduğuna inanırsanız. Ben çoğu zaman kıyısından dönüyorum. Zihin inanılmaz çalışan bir makine sizi inandırmak istediği şeye inandırır yada siz inanmak istediğiniz şeyleri düşünürsünüz. Daha önceleri sağlıklı düşünmeye vaktim olmadığını gördüm. Önceden suçladığım insanların gözünden hayata bakabilmeye başladığımda çoğu zamanda onlar için üzüldüm. İş, özel hayat, çoluk çocuk derken öyle bir koşturmacanın içine giriyo ki insan karşısındaki insanı anlamaya vakit bulamıyor çoğu zaman hatta sadece duyuyor dinlemiyor bile.

Pelin le zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık gece çok geç yattık. Sabah erken kalkıp balkonda güzel havaya karşı kahvaltımızı yaptık. Oradan buradan sohbet ettik. 24 saat bile geçirmedik asılında beraber fakat yinede çok şey paylaştık.

İyiki geldin evimi şenlendirdin canım arkadaşım. Ayağına sağlık. Ayrıca iyi haberlerini almak ve seni iyi görmekte beni ayrıca mutlu etti.

Evet dostlar hepinizi beklerim. Dost sesi dost bakışı bir başka iyi gelir insana ruhunu yeşertir güçlendirir.

Bakalım bundan sonra kapımı kim çalacak.

Sevgiler

Alev

2 yorum:

  1. Biz olsak. Ada kız da Buse diyor bu aralar hep.
    Ama bu aralar sürpriz yapamayacağız anlaşılan.

    Kal sağlıcakla
    Kızın uyuanmasını bekleyen anne

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar mutlu olurduk bilemezsin :) Ne zaman gidiyorsunuz temelli dalyana

    YanıtlaSil

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler