3 Mayıs 2013 Cuma

Deniz Kirliliği

Selamlar

Bugün ne olduğ ise içimi bir dökesim var. Halbuki sabahtan beri oyalanıyorum. Banka işlerimi hallettikten sonra kendime şahane cuma dedim ve ödül vererek kuaföre yollandım. Saçlarım tırnaklarım şahane. Acaba bu yüzden mi kendimi tutamıyorum yazıp yazıp durasım geliyor. Aslında bilgisayarı terkedip ütü yapmam lazım yemek yapsam fena olmaz :) ama ben hazır gazı almışken yazayım şu yazılarımı.

Balkonumda hafif hafif de esiyor çayımıda aldım beklesin ütüler canım. Çiçeklerime de bakıyorum buradan mis gibi. Resimlerini koymayacağım nazar değmesin diye ( aslında resimlerini çekip pc ye aktarmaya üşeniyorum ama çaktırmayın )

Velasıl konuya girelim. Çarşamba günü tatil olmasını firsat bilip denize gittik. Bu sefer bir farklılık yapalım sezon açılıp acayip tipli insanlar plajı basmadan Kız kalesinde denize girelim dedik. Bu arada acayşp tipli insalar yanlış anlaşılmasın insan ayırmam asla fakat ailemin yanındayken bile utanmayıp öküz öküz seyre dalanlardan bahsediyorum. Neyse bir gittik ki ne görelim. Kız kalesi plajı su kenarları sapsarı. Açıkta kusura bakmayın hayvan diyeceğim fakat hayvanlarada haksızlık oluyor bir gemi artık ne bıraktıysa limana girmeden önce nasılsa biz keriz memleketiz bunları takip etmiyoruz ya salmış pis sularının caanım akdeniz kıyı olmuş sapsarı su ne olduğu belli değil. Türk insanı olduğumuz birkez daha kanıtlarcasına plajın o halde olmasına rağmen bize şemsiye ve şezlog lazım mı abii diye seslenen çocuk da bilim adamı edasıya bakmayın bakmayın bir şey olmaz cilt hastalığı yapacak bulaşıcı bir şey değil bu alın şemsiye demez mi ? Gülermisin ağlarmısın. Eşime yaptığım tek göz hareketiyle plajdan kaçarak uzaklaştık. Daha gülüncünü anlatayım.
Bir yandan da nasıl denize girmek istiyorum anlatamam e zihin bu illa ikna edecek ya kendi içimde biz marmaranın pis sularında yüzdük bize birşeycik olmaz hem marmara küçük deniz daha çok pislik ve daha fazla gemi var diye de aklımdan geçiriyorum. :) Neyse sonra kendimize başka bir koy bulduk baktık görünürde temiz yayıldık çoluk çombalak. :) Artık Türklüğümüze mi sığındık Allah'a mı bilemiyorum :) Fakat gün bitene kadar deniz kenarında oturdum bir yandan kitap okurken diğer bir tarafta içim içimi yedi. Ben bu konuyu nereye şikayet edebilirim. Bulamadım bir yer çaresizliğe çok sinirlendim. Yurtdışında limanlarda o kadar sıkı kontrol varki adamlar denize tüküremiyor bile bu yabancı şilepler biliyorlar burada kimsenin onları yakalayamayacağını bırakıyor tüm pisliklerini. Bu yazıyı okuyupta bu konu ile ilgili bilgisi olan varsa ne olur bana bir mesaj yazsın. Bende gerekli yerlere şikayetimi yapayım tabi hiç inancım yok birşey olacağına ama yinede içim rahatlar belki.
 
Bu artık okula gitmek istemeyen ve denizin içinde yaşamak isteyen kızım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler