18 Şubat 2013 Pazartesi

Yarı Yıl Tatili


Merhaba

Uzun zaman oldu ayrı kaldık. Yarı yıl tatili nedeni ile İstanbul'u yani memleketimi ziyarete gittik. Dolayısıyla da bilgisayarımdan uzakta kaldım :)

İstanbul seyatimiz iki etaplıydı. İlk bir hafta ben yalnız idim. İkinci hafta eşimde bize katıldı.

Gitmeden İstanbul İstanbul diye sayıklayan ben gittikten sonra Mersinnnnn diye sayıklamaya başladım. Boyuldum resmen. Heryer kalabalık hava kasvetli soğuk. Alışmışım ben burada mis gibi güneşli havalara 5 gün boyunca yağmur ve karanlık olunca depresyona giriyordum az daha :)

İstanbul un en iyi yanı sevdiklerimi görmek oldu. Annemle dolaştık baya  bi sonra eski iş arkadaşlarımla buluştum. Eski iş yerime gittim. Hiç özlemediğimi fark ettim sanki ofisin içinde boğucu sıkıcı bir enerji var girer girmez boğazima yapıştı. Bir an orada çalıştığım günler aklıma geldi nabzım yükseldi sonra kendime hatırlattım sadece ziyarete gittiğimi ve rahatladım. :) Bu aralar yalan değil bir meşgale arayışım var. Fakat kesinlikle o iş yeri olmadığını anladım. Home ofis bir çalışma şekli bana çok uygun. :)


Sonra diğer sosyal hayattaki arkadaşlarımı gördüm. Sohbetler kaynatmalar süperdi. Bazısı ile hiç yetmedi zaman kimisi ilede zaman nasıl geçti hiç anlamadım.

Velhasıl aslında mekanlar değil özlediklerimiz insanlar dostlar hepsi yanımızda olsa her an görebilsek ne güzel. Şehir değiştirmenin tek dezavantajı dostları aileyi özlemek.

Hava kötü olduğu için aslında yapmak istediklerimin çoğunu da yapamadım. Üzüldüğüm diğer bir konuda o güzelim şehrin gün geçtikçe daha da kalabalıklaşıp yaşanamaz hale gelmesi. Eskiden trafiğin saatleri vardı şimdi ise her saat trafik var.  Buradan imkanı olupta İstanbul'u bırakmak isteyenlere Allah Kurtarsın diyeceğim. :)


Bir sonraki ziyaretim herhalde yaza olur onda da muhtemelen şehrin içinde pek dolaşmam :)

Kısa ziyaretin karı bol bol alışveriş yapabildim. Mersin'de kıyafet ve bazı yapı marketler olmadığı için yada çeşitlilik az olduğu için bir çok alışveriş işimi İstanbul 'a bıraktım. Eşim gelene kadar kıyafet ayakkabı çanta alışverişleri eşim geldikten sonra da İKEA alışverilerini tamamladık. İKEA ilk açıldığında hiç  sevmiyordum bana karışık dağınık geliyordu. Ürünler uyduruk geliyordu fakat artık vazgeçilmezim oldu diyebiliriz. Keşke Mersin e de İKEA açılsa.

Buse'nin bebeklik arkadaşının doğum gününede gittik. Ada kız 6 yaşına geldi. Doğumu dün gibi aklımda mutlu sağlıklı uzun ömürleri olsun.




 
Güzel arkadaşlarım :)
 
 
İstabul maceramızın ikinci bölümü bir sonraki yazımda :)
 
Hoşçakalınn
 
 
Sevgiler
 
 
Alev
 

 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler