7 Kasım 2012 Çarşamba

Lamos Deresi Doktorun Yeri


Merhaba

Bu geziyi yapalı uzun zaman oldu sanki ancak yazmaya vakit bulabildim. Lamos deresi Mersin de Limonlu beldesinin biraz üzerinde bir sayfiye yeri diyebiliriz. Biz Ekim ayında gittik. Yürüyüş piknik ve hatta aylardan yaz ise suda serinlemek için ideal bir yer. Şehrin betonundan uzak bir tarafta büyük yemyeşil ağaçlar bir tarafda gürül gürül akan bir dere hava mis. Biz gitmeden önceki akşam yağmur yağmıştı bir de üzerine toprak kokusu eklenince ohhh misssss.


 
 
 

Tabi böyle bir ortamın mangalsız olması beklenemez fakat mangal yasak olsaymış iyi olurmuş. Bazı yerlerde dumandan göz gözü görmüyor. En güzeli bu mekana erken saatte gidip piknik sepetine kahvaltılıkları koyup güzel bir kahvaltı ardından yürüyüş ve mangalcılar gelmeden yeni mekanlara dogru yola çıkmak lazım :)
 
Aşağıdaki resimler Buse'min gözünden ördek olurda Buse resmini çekmez mi?
 
 

Yol üzerinden Doğal olduğu iddia edilen bal cılar keçi boynuzcular ve muzcular vardı. Biz keçiboynuzu ve Eşek muzu denilen bir muz aldık. Muzdan çok umutluydum fakat istediğim tadı bulamadım. Ufak koni gibi muzlardı fakat ne koku ne tat yoktu. Benim favorim Anamur muzu ne yapalım bir gün Anamura gidicez artık muz yemeğe :)

Güzel bir gün geçirdik. Diğer gezimiz inşallah yine Mersin in bir ilçesi olan Mut a olacak. Oradaki Kozlar yaylası. Bizde bu hafta Pazartesi günü Hürriyetin Seyahat ekinden öğrendik. Kozlar Yaylası Kasım da bir başka oluyormuş. Bu seyahat sanırım bu sefer konaklamalı olacak. Heyecanla bekliyorum göreceğim güzellikleri...

Sevgiler
Alev

1 yorum:

  1. Hımm, bizim ''Yuvacık'' gezimize benzemiş.
    Neredeyse aynı diyebilirim.

    Diğer gezi nokltası fotolarını dört gözle bekliyoz.

    Gezerek anne Çiğdem

    YanıtlaSil

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler