1 Temmuz 2014 Salı

Yeni Hayat


Selam herkese

Uzun zaman oldu. Ara verdim biraz da zorunlu bir ara oldu aslında. Mutlu fakat zorunlu bir ara. Kendimi yeni yeni toparlayabiliyorum. 

Şubat ayının sonunda Hamile olduğumu öğrendim. Ve serüven başladı. İlk 3 ay uykudan kafamı kaldıramadım. Halsizlik uyku üstüne hiç olmadığım kadar grip oldum. Sonra mide bulantıları başladı falan derken hayati fonksiyonlarımın çoğuna ara vermek zorunda kaldım. :) Kitap okumak yazı yazmak gibi hobilerde rafa kalktı bir süreliğine. Şimdi 6. ayımın içindeyim. Sahalara geri döndüm. :)

Tabi bu durumlar o kadar da uzun sürmedi. Malum bu sırada öğrenciliğimde devam ediyordu kendimi biraz iyi hissettiğim zaman ders çalışmam gerekti. Haziran ayında oda bitti şükür ilk senemi başarıyla bitirmiş bulunuyorum. Kendimle de gurur duyuyorum. :) Bir yandan da arada bir pişman olmuyor değilim neden bu kadar geç kaldım öğrencilik hayatına dönmeye diye ama hayat insanı nerede nasıl bulacak belli olmuyor. Süprizlerle dolu. Hem geç diye bir şey yoktur dimi ama...

Halada ders çalışamaya devam ediyorum. Kasım da Ales e gireceğim kısmetse tabi seneye hem bebek hem okul nasıl gidecek orası da muamma fakat halledeceğiz bir şekilde yanımda hayat destekçim canım kocam var nasıl olsa.

 Heyecanlıyız ailecek. Benim ikinci hamileliğim olmasına rağmen sanki ilk miş gibi heyecanım. Ama tabi arada 10 yıl var. 10 yıl sonra bir bebek sahibi daha olabilmek. Güzel bir duygu. Ayrıca çok da istiyordum. Dualarım kabul oldu. Sevdiğim adamdan aynı ona benzeyen bir erkek evlat istemiştim. Oğlumuz olacak tabi babasına benzeyecek mi onu henüz bilemiyorum. Dr uma göre benziyor diyor :) Sağlıklı sıhatli olsun da....

Buse'ye gelince oda pek mutlu kardeşi olacak diye. Sürekli merak halinde ne zaman doğacak sürekli bir hayal halinde onunla şunu yapacağım bunun yapacağım. Doğduğu zaman kıskanacak mı bilemiyorum fakat şuan pek hevesli. Sana yardım edeceğim anne altını ben temizlerim yemeğini ben yediririm diyor. :)

Ali de mutlu biraz şaşkın biraz ne yapacağını bilemez gibi kolay değil tabi benim için ikinci tecrübe ama onun için ilk. İlk defa bir bebeğe sahip olacak. Babalık konusunda gayet başarılı fakat bebeğe nasıl bakılır hayat bize ne getirecek bilemiyor. Allah tan bakış açılarımız çocuk yetiştirme düşüncelerimiz aynı o nedenle sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum. Buse ye yaptığı mükemmel babalığın aynısını oğlumuza da yapacağından eminim.  İçindeki şevkat ve vicdan hepimize yeter. 


İşte böyle kısaca havadisler :) 

Sevgiler

Alev




  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler