27 Aralık 2012 Perşembe

Yeni Yıl Hazırlıkları


Merhabalar

Geçen hafta pazar gününden beri hala iyileşemedim. Hastalık devam ediyor ve bu yılın son günlerinde benim hazırlıklarım için biraz elimi kolumu bağlıyor. Bu haftabaşı itibari ile artık antibiotiğe başladım. Halada nane molla yım :(  Hedefim Pazartesi günü çakı gibi olmak :) Çünkü misafirlerim var. Yeni yılda evimizde arkadaşlarımızı ağırlayacağız.

Çam ağacımız süslendi. Kızım ve dayısı tarafından. :) Bu arada kardeşimin de tayini Mersin'e çıktı ve 2012 yılında İstanbul'dan Mersin'e bizim aileden 3 kişi göç etmiş oldu. Kardeşimde yakınlarda evlenecek ve göç sayısı 1 daha artacak :) Ayağımı sürüdüm sanırım :) Mersin güzel şehir. helede İstanbul'dan sonra ilaç ilaç.

Hediyelerimin büyük kısmını hazırladım. Fakat paketlerimi çam ağacımın altına ne yazık ki koyamıyorum. 31'i akşamını beklemek durumundayım aksi halde Buse tüm paketleri koyduğum an açmak için elinden gelen tüm hileleri kullanır :) Çocuk işte dayanamıyor. Günlerdir bana ne hediye aldınız inşallah oyuncak almışsınızdır deyip elinde toys shop broşuru dolaşıyor :)

Yarın Buse'nin okulunda yeni yıl partisi yapacağız. Banada pasta yapmak düştü. Yaptım tabiki zevkle çok da şirin oldu. Tarifimi ? Yarın resimlerle beraber paylaşmayı hedefliyorum.

23 Çocukla çılgın bir eğlence bizleri bekliyor :)


2 gündür Yılbaşı menusu ve alış veriş listesi hazırlıyorum. Kabaca karar verdim menüme Mersine geldiğimden beri kalabalık bir grup yemeği yapmamıştım. Çok heyecanlıyım hep kalabalık olsa ben hep yemek yapsam. :) Çok güzel bir keyif ve dinlenme yöntemi hele birde masada lezzetten dört köşe olmuş insanları görünce daha da keyifli oluyor.


Pazartesi günü evin tüm süslemeleri ve yemekler bittiğinde bol bol resim ve tarif paylaşıyor olacağım. Şimdilik benden bu kadar.
Reklam dilinde ne deniyor? Şuan sizlere kısa bir tiiizır geçtim :)  yeni yazılarımı heyecanla  bekleyin diye :)


Sevgi ile kalın :)

Alev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba

Blogumu okuduğunuzda yorum bırakırsanız sevinirim. Ziyaret ettiğinizi ancak yorumlarınızdan anlayabiliyorum.
Teşekkürler